پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3345
-
الف
+

فراخوان جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران

فراخوان «سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران» منتشر شد.

فراخوان «سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران» منتشر شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره ارسباران، دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با انتشار فراخوان این جشنواره، از گروه‌های مختلف و هنرمندان تئاتر کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

ارسباران نام یکی از مناطق تاریخی و توسعه پذیر آذربایجان است که تابستان هر سال میزبان گروه‌های مختلف تئاتر کشور می‌شود. مجمع تئاتری‌های ایران هر ساله در این منطقه در قالب جشنواره تئاتر‌های کوتاه ارسباران تشکیل می‌شود و هنرمندان تئاتر ایران در بخش رقابتی و غیر رقابتی به اجرای نمایش در مناطق مختلف شهرستان اهر که مرکزیت منطقه ارسباران را دارا است می‌پردازند.

سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر‌های کوتاه ارسباران نیز طبق روال سال‌های گذشته قرار است در منطقه خوش آب و هوای ارسباران و شهرستان اهر برگذار شود.

دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با انتشار فراخوان این جشنواره، از گروه‌های مختلف و هنرمندان تئاتر کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

در بخشی از این فراخوان آمده است: در سال رونق تولید، انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان اهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، انجمن هنر‌های نمایشی استان آذربایجان شرقی و سایر نهاد‌های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد، به منظور اشاعه هنر تئاتر و تقویت آن، رشد فرهنگ و سنن و آداب و رسوم بومی و بهره برداری از این دستاورد‌ها برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال، سیزدهمین جشنواره سراسری «تئاتر‌های کوتاه» را برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران ۲۶ لغایت ۲۹ مرداد ماه در شهرستان اهر و منطقه ارسباران برگذار خواهد شد. به محور‌ها و موضوعات سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در این فراخوان اشاره شده است و فایل pdf فراخوان از پایان این خبر قابل دریافت است.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر